Reč reditelja
Na početku ovog procesa postavila sam deci pitanje da li znaju šta je to distopija. Malo njih je znalo, a kroz proces smo svi shvatili da je i živimo. Ovo je predstava o slobodi i novim početcima. Derle, glavni lik, „zarobljen“ je u futuristički prikazanom uređenom sistemu gde se hiararhija zna, pravila poštuju i gde vlada diktatura, ali on snažno oseća da tu ne pripada. Zaljubljujući se u Anu, koja je oličenje nesputanosti, on spoznaje slobodu. Okrenuvši se prirodi, Derle će otkriti svoj pravi identitet, otići će od svoje kuće. Naravno, svaki junčki postupak ima svoju cenu. A koja je cena slobode? I kada smo civilizacijski dotakli don, ima li šanse za novi početak?
Režija, tekst i adaptacija
Tekst
Koreograf
Rođena u Beogradu 1997. godine. Studentkinja četvrte godine pozorišne i radio režije na FDU u klasi prof. Dušana Petrovića i doc Ane Tomović. Pre upisa fakulte bila član Omladinskog pozorišta Dadov. Radila na projektu Gete instituta ,,Dvostruki teret“, koji se bavio ulogom naše zemlje i zemalja regiona u holokaustu. Ovaj projekat imao je za cilj da kroz neku umetničku oblast artikuliše stav mladih o pomenutoj temi, a taj rad rezultirao je predstavom ,,Nevidljivi spomenici’’ Jelene i Milene Bogavac, koja je bila na repertoaru Bitef tearta. Na Beogradskom festivalu savremene ruske drame režirala javno čitanje teksta ,,Jezero’’ Mihaila Durnjenkova. Jedna je od koautora projekat pozorišne prdstave ,,Tranzit“ rađene za Internacionalni festival jezika i kultura sveta u Bezansonu (Francuska). Pisala za blog Bitef festivala. Sa ispitnom predstavom treće godine ,,Sindrom slatke krvi“ Dijane Karanović učestvovala na Festivalu studenskog pozorišta u Novom Sadu.
Trenutno nije na repertoaru.
Trenutno nije na repertoaru.