Реч редитеља
На почетку овог процеса поставила сам деци питање да ли знају шта је то дистопија. Мало њих је знало, а кроз процес смо сви схватили да је и живимо. Ово је представа о слободи и новим почетцима. Дерле, главни лик, „заробљен“ је у футуристички приказаном уређеном систему где се хиарархија зна, правила поштују и где влада диктатура, али он снажно осећа да ту не припада. Заљубљујући се у Ану, која је оличење неспутаности, он спознаје слободу. Окренувши се природи, Дерле ће открити свој прави идентитет, отићи ће од своје куће. Наравно, сваки јунчки поступак има своју цену. А која је цена слободе? И када смо цивилизацијски дотакли дон, има ли шансе за нови почетак?
Режија, текст и адаптација
Текст
Кореограф
Рођена у Београду 1997. године. Студенткиња четврте године позоришне и радио режије на ФДУ у класи проф. Душана Петровића и доц Ане Томовић. Пре уписа факулте била члан Омладинског позоришта Дадов. Радила на пројекту Гете института ,,Двоструки терет“, који се бавио улогом наше земље и земаља региона у холокаусту. Овај пројекат имао је за циљ да кроз неку уметничку област артикулише став младих о поменутој теми, а тај рад резултирао је представом ,,Невидљиви споменици’’ Јелене и Милене Богавац, која је била на репертоару Битеф теарта. На Београдском фестивалу савремене руске драме режирала јавно читање текста ,,Језеро’’ Михаила Дурњенкова. Једна је од коаутора пројекат позоришне прдставе ,,Транзит“ рађене за Интернационални фестивал језика и култура света у Безансону (Француска). Писала за блог Битеф фестивала. Са испитном представом треће године ,,Синдром слатке крви“ Дијане Карановић учествовала на Фестивалу студенског позоришта у Новом Саду.
Тренутно није на репертоару.
Тренутно није на репертоару.