“Можда представа“ замишљена је као јединствени позоришни концепт у коме се преплићу сцене из чувених драма Шекспира и Пирандела. Основни структура базирана је идеји позоришта у позоришту, тако што се кроз представу преплићу сцене из Пиранделовог комада „Шест лица траже писца“, „Хамлета“ и „Сна летње ноћи“. Идеја је да се кроз сам чин прављења једне представе, односно позоришних проба и свега онога што се суштински дешава у једном позоришту (глумци, редитељ, техника, управа) позабавимо самим чином креативног стваралаштва. Да ли ће се представа у тренутној ситуацији уопште одржати, да ли ће редитељ успети да окупи глумце, и како данас поставити класику када је све толико пута већ виђено? Управо зато, отварамо питање колико нам је позориште битно и како успева да се одржи у данашњем времену, стога и сам наслов представља упитну премису – „Можда представа“
Милан Нешковић дипломирао 2011. године на одсеку позоришне и радио режије на Факултету драмских уметности у Београду у класи проф. Николе Јевтића и проф. Алисе Стојановић . Ангажован на месту редитеља драме у Народном позоришту у Нишу (2014-2015), креативни директор интернационалног филмског и музичког фестивала ”Кустендорф” (2012-2014). Од 2012. модератор и аутор свих радионица ”Кустендорф фестивала”. Један од пет оснивача и руководилац Миксер фестивала, највећег фестивала креативности и иновативности у овом делу Европе (2009-2014). Режирао бројне представе у еминентним позориштима, ово му је пета представа која ради у Омладинском позоришту ДАДОВ.
Предраг Стојменовић дипломирао позоришну и радио режију на Факултету драмских уметности у Београду. На Академији уметности предаје од 2001.године, прво као сарадник, а потом као доцент. У периоду од 2000. до 2011.године обављао је функцију уметничког директора Позоришта Дадов. Од 2005. године је сарадник Јавног склада за културне дејавности Републике Словеније, где је радио као ментор у више међународних радионица за глумце и редитеље ( Љубљана, Копер, Изола ). Био је члан жирија на позоришним фестивалима у Вршцу, Лесковцу, Новој Горици, Птују, Постојни. Аутор је монографије „Тамо где снови почињу“ која ће изаћи поводом 65 година Позоришта Дадов и уредник књиге Владимира Јевтовића „Мој педагошки метод“. Режирао је преко 40 представа у професионалним позориштима.
Марко Челебић дипломирао позоришну и радио режију на Факултету драмских уметности у Београду, у класи професора Душана Петровића и асистенткиње Ане Томовић. Самосталне режије: „Велика депресија“ (Ф. Грујић, Српско Народно позориште 2020); Реално, што да не? (УК „Вук”, Београд, 2019); Кад причамо о љубави, да ли причамо (Ф. Грујић; ДАДОВ, Београд, 2019); Четири годишња доба (Антонио Вивалди, драматург Ђорђе Косић; ДАДОВ, 2020). Добитник је награде „Др Хуго Клајн” за најбољег студента позоришне режије у својој генерацији. На ФДУ је студент демонстратор код професора Д. Михајловића (Позоришна режија и медији). Од 2019. је уредник програма у Омладинском позоришту ДАДОВ.
Тренутно није на репертоару.
Тренутно није на репертоару.
И ам теxт блоцк. Цлицк едит буттон то цханге тхис теxт. Лорем ипсум долор сит амет, цонсецтетур адиписцинг елит. Ут елит теллус, луцтус нец улламцорпер матти пибус лео.