“Možda predstava“ zamišljena je kao jedinstveni pozorišni koncept u kome se prepliću scene iz čuvenih drama Šekspira i Pirandela. Osnovni struktura bazirana je ideji pozorišta u pozorištu, tako što se kroz predstavu prepliću scene iz Pirandelovog komada „Šest lica traže pisca“, „Hamleta“ i „Sna letnje noći“. Ideja je da se kroz sam čin pravljenja jedne predstave, odnosno pozorišnih proba i svega onoga što se suštinski dešava u jednom pozorištu (glumci, reditelj, tehnika, uprava) pozabavimo samim činom kreativnog stvaralaštva. Da li će se predstava u trenutnoj situaciji uopšte održati, da li će reditelj uspeti da okupi glumce, i kako danas postaviti klasiku kada je sve toliko puta već viđeno? Upravo zato, otvaramo pitanje koliko nam je pozorište bitno i kako uspeva da se održi u današnjem vremenu, stoga i sam naslov predstavlja upitnu premisu – „Možda predstava“
Milan Nešković diplomirao 2011. godine na odseku pozorišne i radio režije na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu u klasi prof. Nikole Jevtića i prof. Alise Stojanović . Angažovan na mestu reditelja drame u Narodnom pozorištu u Nišu (2014-2015), kreativni direktor internacionalnog filmskog i muzičkog festivala ”Kustendorf” (2012-2014). Od 2012. moderator i autor svih radionica ”Kustendorf festivala”. Jedan od pet osnivača i rukovodilac Mikser festivala, najvećeg festivala kreativnosti i inovativnosti u ovom delu Evrope (2009-2014). Režirao brojne predstave u eminentnim pozorištima, ovo mu je peta predstava koja radi u Omladinskom pozorištu DADOV.
Predrag Stojmenović diplomirao pozorišnu i radio režiju na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu. Na Akademiji umetnosti predaje od 2001.godine, prvo kao saradnik, a potom kao docent. U periodu od 2000. do 2011.godine obavljao je funkciju umetničkog direktora Pozorišta Dadov. Od 2005. godine je saradnik Javnog sklada za kulturne dejavnosti Republike Slovenije, gde je radio kao mentor u više međunarodnih radionica za glumce i reditelje ( Ljubljana, Koper, Izola ). Bio je član žirija na pozorišnim festivalima u Vršcu, Leskovcu, Novoj Gorici, Ptuju, Postojni. Autor je monografije „Tamo gde snovi počinju“ koja će izaći povodom 65 godina Pozorišta Dadov i urednik knjige Vladimira Jevtovića „Moj pedagoški metod“. Režirаo je preko 40 predstаvа u profesionаlnim pozorištimа.
Marko Čelebić diplomirao pozorišnu i radio režiju na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu, u klasi profesora Dušana Petrovića i asistentkinje Ane Tomović. Samostalne režije: „Velika depresija“ (F. Grujić, Srpsko Narodno pozorište 2020); Realno, što da ne? (UK „Vuk”, Beograd, 2019); Kad pričamo o ljubavi, da li pričamo (F. Grujić; DADOV, Beograd, 2019); Četiri godišnja doba (Antonio Vivaldi, dramaturg Đorđe Kosić; DADOV, 2020). Dobitnik je nagrade „Dr Hugo Klajn” za najboljeg studenta pozorišne režije u svojoj generaciji. Na FDU je student demonstrator kod profesora D. Mihajlovića (Pozorišna režija i mediji). Od 2019. je urednik programa u Omladinskom pozorištu DADOV.
Trenutno nije na repertoaru.
Trenutno nije na repertoaru.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper matti pibus leo.