O predavačima

Predrag Stojmenović

Predrag StojmenovićDiplomirao pozorišnu i radio režiju na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu. Umetnički saradnik na predmetu gluma od 2001. godine na Akademiji umetnosti u Beogradu. Umetnički direktor Pozorišta DADOV u periodu od 2000 – 2011. Mentor više međunarodnih pozorišnih radionica u Sloveniji (Ljubljana, Koper, Izola). Režirao je 30 predstava u Beogradu, Banjoj Luci, Kruševcu Nišu, Vranju, Kikindi i Pirotu.

Darjan Mihajlović

Darijan MihajlovićRođen je 1972. u Beogradu. Diplomirao je na Katedri za pozorišnu i radio režiju na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu.

Stipendista je Fonda „Madlena Janković“ u oblasti dramskih umetnosti. Bio je umetnički direktor Pozorišta „Dadov“ od 1994. do 2000. gde je vodio studio glume. Jedan je od osnivača, reditelj i producent pozorišne trupe „Torpedo“, koja je obišla skoro sve evropske zemlje i neke od najznačajnijih evropskih festivala.

Asistent je na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu, Odsek za pozorišnu režiju. Bio je predsednik Upravnog odbora Sindikata dramskih umetnika Srbije od 1999. do 2002. Nosilac je projekta i koordinator radne grupe za izradu Nacrta zakona o pozorištu.

Dobitnik je većeg broja nagrada:

  • Nagrada „Joakim Vujić“ za najbolju režiju 1998. za predstavu „Koplje“ Užičkog pozorišta,
  • „Zlatni ćuran“ za najbolju režiju predstave „Laki komad“ Kruševačkog pozorišta (Jagodina, 2001),
  • „Zlatna plaketa Grada Beograda“, nagrada za najbolju režiju i za najbolji kratki igrani film na Festivalu kratkog, dokumentarnog i animiranog filma,
  • Specijalna nagrada žirija i „Zlatna pomorandža“ na Festivalu kratkog i dokumentarnog filma u Antaliji,
  • Godišnja nagrada za najbolju predstavu u celini Srpskog narodnog pozorišta u Novom Sadu, za Verdijevu operu „Magbet“, 2002.

Režirao je više pozorišnih predstava. Autor je dva objavljena dramska teksta. Režirao je više TV spotova i emisija.

Kokan Mladenović

KOKAN MLADENOVICBEOGRAD18.12.2013FOTO:ZORAN JOVANOVIC MACCAKRođen 1970. godine, diplomirao je na Katedri za pozorišnu i radio režiju Fakulteta dramskih umetnosti u Beogradu 1993. godine u klasi profesora Miroslava Belovića i Nikole Jeftića.

Režije: Goran Stefanovski – Bahanalije, NP Subotica (2002), Opsada crkve Svetog Spasa, NP Sombor (2002), Sestre po metli, Malo pozorište »Duško Radović« Beograd (2001), Goldoni – Sluga dvaju gospodara, NP Subotica (2001), Ivan Lalić – Cuba libre, SNP Novi Sad (2001), Ljubomir Simović – Putujuće pozorište Šopalović, NP Beograd (2001), Šekspir – Bogojavljenska noć, NP Republike Srpske, Banja Luka (2000), Ibzen – Per Gint, NP Užice, (2000), Selenić – Ruženje naroda u dva dela, NP Sombor, (1999), Agota Krištof-Velika sveska, Atelje 212, (1999), Koprivica-Dugo putovanje u Jevropu, NP »Ljubiša Jovanović«, Šabac (1998), Vida Ognjenović-Kako zasmejati gospodara, NP Užice (1998), Hobit, Boško Buha (2003), Skela (200 godina moderne Srbije), Romeo i Julija, DADOV – Petar Pan, Radović, Balkanski špijun-Sombor, Sabirni centar – Šabac.

Nagrade: Bojan Stupica za najboljeg Jugoslovenskog reditelja od 2000-2002. godine, Sterijine nagrada za dramatizaciju , Grand prix na festivalu »Joakim Vujić«, Sterijina nagrade za adaptaciju dramskog teksta, »Ćuran« za režiju na Danima komedije u Jagodini, nagradu na Festivalu pozorišnih praizvedbi u Paraćinu i dr.

Radovan Knežević

Radovan KneževićRedovni je profesor dikcije na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu. U svojoj dugogodišnjoj karijeri, pored pedagoškog rada, govorno je obradio nekoliko stotina predstava u svim pozorištima srpskog govornog područija.

Posebno je značajan njegov doprinos u negovanju lepote govora kroz rad sa recitatorima i mnoštvo seminara za nastavnike srpskog jezika širom Srbije.Radom na predstavi Garavi sokak želi da svoje bogato iskustvo prenese na mlade članove pozorišta DADOV.

Milan Gromilić

Milan-GromilicPrvenstveno umetnik posvećen uspešnoj karijeri profesionalnog baletskog igrača ali, pored toga što je prvak Pozorišta na Terazijama od 1999. godine, Milan je uspešan i tražen koreograf koji iza sebe već ima brojne saradnje i uspešne koreografske projekte sa velikim imenima i produkcijama regiona.

Pre profesionalne karijere, duže od decenije bavio se amaterski folklorom sa posebnim akcentom na našim nacionalnim, a onda ciganskim i ruskim igrama. Svoje predavačke kvalitete sem u školi glume i govora pozorišta DADOV, Milan ostvaruje na mestu asistenta profesora u baletskoj školi Lujo Davičo u Beogradu.

Irena Popović

Irena PopovićNakon završenih studija kompozicija na Fakultetu muzičke umetnosti Univerziteta u Beogradu, odlazi u Salcburg gde nastavlja usavršavanje na Univerzitetu Mozarteum, odsek kompozicija i orkestracija. Poznata kao pripadnica nove kompozitorske generacije autorki koje teže autentičnom izrazu pokušavajući da kroz radionice, vorkšopove i performanse, spoji klasična dela sa modernim pop i rok zvucima i sve okruži slojem ironije i parodiranja. U njenom opusu dominiraju kamerna dela, kao i muzika za pozorište, a posebno mesto zauzima kamerna opera „Mozart, luster, lustik ili deset komada s pevanjem nalik operi za naratora, dva soprana, kamerni hor, kamerni ansambl i rok bend” iz 2006. godine i „Zmijski zar koji je pojeo slona, za simfonijski orkestar”.

Na brojne nagrade, mnogo primenjene muzike i autorskih dela, nadograđuje se bogato pedagoško iskustvo i radionice:

  • Profesor  teoretskih predmeta u Školi za muzicke talente, Ćuprija
  • Profesor harmonije i kompozicije u srednjoj muzičkoj školi Josip Slavenski, Beograd
  • Profesor teorije i harmonije na Novoj akademji, Beograd
  • Osnivac grupePreradjivačka industrija muzičkog materijala” i grupe „Oh meine liebe Constance”
  • Član i jedan od osnivača grupe Mental Arthritis Orchestra”
  • Učesnik radionice COMPOSERS-FORUM Mittersill, Austria
  • Učesnik radioniceDeca kompozitori”, autor Jovanka Trbojević, Beograd